poniedziałek, 23 czerwca 2014

Luksja Care pro

Kupiłam ten produkt w gazecie Flesz ponieważ kosztował minie tylko 2.50 zł. Pomyślałam skuszę się, miała kiedyś próbkę tylko innego zapachu i byłam bardzo zadowolona.

Kiedy otworzyłam opakowanie w domu wydał mi się nieprzyjemny zapach który z każdą chwilą robił się coraz bardziej intensywniejszy. Pomyślałam sobie że może mi on jakoś nie pasuje ale gdy moja mama go powąchała także jej się nie spodobał.Ale dość o zapachu! 


Konsystencja jest lejąca kolor biały. Gdy użyłam go pod prysznicem a następnie się wytarłam czułam lekkie nawilżenie i ten brzydki zapach. Bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i nie uczula. Zastąpi nam żel pod prysznic a przy tym nie wysuszy ciała. Moim zdaniem produkt idealny na lato.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz